Welcome to my blog

Welcome to my blog

Tuesday, February 25, 2014

Aku dan pantai . . . `~`~`~`~`

Pantai?? Bila sebut pantai apa yang aku akan fikir adalah ombak, angin dan ketenangan...aku suka sangat dengan pantai sebenarnya..tambah-tambah lagi dekat Terengganu nie memang banyak pantai yang cantik-cantik tau..bila kat pantai aku rasa tenang je n semua masalah boleh lenyap sekelip mata..bergelak ketawa dengan family..pastu dah macam budak-budak main air...hehe

Ada dalam berbelas-belas pantai dekat Terengganu nie..boleh pilih mane nak pergi..hehe..dari kecik lagi, aku dengan family suka pergi pantai..picnic tepi pantai..bukak puasa tepi pantai pon pernah...ramai orang kat situ..bukan family aku je..family aku pon termasuk mak cik n pak cik sekali..hehe..kadang-kadang beli KFC makan kat tepi pantai...malam pon pergi..haha..pernah jugak cari ketam ngan remis masa kecik-kecik dulu..masa kecik pergi pantai memang tak sah kalo tak mandi..sekarang dah besar boleh main air je lah..ombak kuat kadang-kadang takot pulak nak mandi..

Pantai yang pernah aku pergi Pantai Batu Burok, Pantai Pandak, Pantai Teluk Ketapang, Pantai Kemasek, Pantai Kelulut, Pantai Merang and so on lah..banyak sangat kalo nak tulis..hehe..tapi yang selalu aku pergi yang dekat-dekat je lah macam Pantai Batu Burok, Pantai Teluk Ketapang n Pantai Pandak tuu..Tapi kalo nak mandi pergi la Pantai Pandak..hehe


nie picnic dekat Pantai Pandak..mak cik ngan nenek aku pon ade..



hepy giler aku rase mase nie..takot basah kena ombak pon ade...hehe



nie mase dekat Pantai Batu Burok..macam nie la cara aku luangkan 
mase ngan family tersayang..







No comments:

Post a Comment