Welcome to my blog

Welcome to my blog

Monday, February 24, 2014

My First Try..!




First time aku buat blog..haha (excited!)...Sebenarnya aku boring..maklum lah tengah cuti semester..
dah sebulan kat rumah sebenarnya..hari nie gatal teringin nak buat blog ^^memandangkan aku nie memang suka jugak tulis diari..why not aku try buat blog kan..boleh isi masa terluang aku..tapi bagi aku sendiri, tulis diari lebih selamat..diari tu rahsia aku..bila tulis diari bukan semua orang boleh baca kan..

Lain lah orang terjumpa diari kita tu..macam mak n abang aku dulu..diorang jumpa pastu baca..memang malu gila aku rasa masa tu..sebab aku memang tulis nama crush, boyfriend, peminat  semua dalam tu..wink2
memang dari darjah 6 aku dah buat diari masa tu..apa entah yang aku tulis waktu tu..pasal kawan sekolah mungkin..hehe..aku tak pernah simpan lama diari aku..lepas banyak sangat satu buku, then aku bakar..sekarang yang paling lama bertarikh 28/08/2008..cantik pulak aku rasa tarikh nie..hehe

Aku pernah dapat hadiah diari dari cikgu BM aku masa form 5..terima kasih cikgu..tapi bila dah masuk matrik n universiti aku dah slow down dah tulis diari..mungkin sebab kekangan masa n tak best bila tulis diari depan orang..takde feeling la..haha..kalo kat rumah aku sorang-sorang je kat bilik..macam-macam aku akan catat....lepas nie boleh lah aku menulis dalam blog nie kalo bosan..hehe..buah cempedak di luar pagar, ambil galah tolong jolokkan..saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan..ceeyy berpantun pulak..^^




No comments:

Post a Comment